Groene balk met rasterverloop voor header waarop de tekst staat Styling.
STYLING
Header balk achtergrond voor vormgeving.
VORMGEVING
Een van de drie groene balken die van donker boven naar licht onder lopen.
STRATEGIE
Balk met rasterverloop van donker groen naar donker blauw waarop de tekst staat Retouche
RETOUCHE
Balk met rasterverloop van groen naar blauw voor headerslider waarop de tekst staat Reparatie.
REPARATIE
Balk met rasterverloop van donkergroen naar licht blauw voor headerslider waarop de tekst staat Kleurcorrectie.
KLEURCORRECTIE
Donker groen naar Oranje balk met rasterverloop voor header waarop de tekst staat Folders & magazines.Oranje balk met rasterverloop voor header waarop de tekst staat Websites.Licht oranje balk met rasterverloop voor header slider met tekst Logo's en Huisstijlen
FOLDERS & MAGAZINES
WEBSITES
LOGO'S & HUISSTIJLEN

VORM

SMOEL AAN UW ZAAK

Alleen een lettertype kan er al voor zorgen dat mensen u herkennen in uw uitingen. Daarnaast heb je kleur en vorm die samen bepalen hoe u naar buiten over komt. Het is dus belangrijk dat u een passende smoel krijgt, waarbij uw huisstijl of alle andere uitingen in de stijl zijn, die voor u is uitgezet.
Ook speelt branding een rol in uw uitstraling naar buiten. U kunt zich koppelen aan zaken die u belangrijk vindt en daar in reclame maken. Zo kunt u geassocieerd worden met bijvoorbeeld sport, zorg of reizen.
Cover Brochure World Legends Cup 1-5 Dec. 2017
Brochure World Legends Cup pag. 1-2
Twee pagina's van Brochure World Legends Cup
Opmaak van een spread voor Praxis woonaccessoires en mubelen.
Samsung shop in Bijenkorf winkel reclame voor de Galaxy S4 Life companion.
Samsung Smart Camera reclame voor de NX300 met Usain Bolt.
Samsung etalage banner "Als je leven delen, deel van je leven is."Samsung etalage banner "Als je leven delen, deel van je leven is."
Staande banner voor Samsung GALAXY S4 Life Companion Group play.
Zonnige spread "hebbedingen" van Orange magazine waar een printer, Xelibri telefoons, tasjes, potloden en T-strings worden aangeboden.
A1 uiting van Orange Telecom met als beeld de jongeman die op een duin in kleermakers zit een quot van Gandhi doet. Bijna Alles wat u doet is onbelangrijk maar het is erg belangrijk dat u het doet.Poster voor Orange Telecom met een jonge ondeugende krullenbol met zwembril. "Fantasie is belangrijker dan kennis."Deze Aziatische jongen met school uniform en appel op z'n hooft heeft ook een spreuk. "Lang nadat de prijs vergeten is, wordt KWALITEIT herinnerd".
Orange Banner "spreuken van bekende mensen". Trompettist, netjes gekleed in een hotelkamer. "Muziek is de blikopener van je ziel". Henry MillerAdvertentie voor de Jabra Freespeak 250.
Kap nou met dat zinloos printen oproep Deloitte.

BOUW EN TENDERS

Hoe grote bouwers aan hun werk komen? Meedoen aan biedingen genaamd tenders met biedboeken. Daarin wordt minutieus uitgelegd wat het ontwerp, de werkwijze en kostenplaatje is. Deze boeken moeten aan strengen eisen voldoen, designers geven er vorm aan en maken het boek en de bijbehorende technische toebehoren op. Helaas kan er van dit werk vrijwel niets getoond worden behalve een cover of hoofdstuk tussenblad. Hiernaast een winnende met Besix van Stylus. Nog een winnende van Stylus was bij Ballast-Nedam met de bieding op de Fietsbrug bij Nigtevecht. Ook is er deelgenomen aan de winnende bieding van het ICC (Internationale Criminal Court).
Als het gebouw of woning er eenmaal staat moet het aan de man gebracht. Verkoopbrochures zijn dan van toepassing met gelikte plaatjes van ingerichte ruimtes.
Stylus-Design-design-&-reclame-LOGO_groen

GEEFT VORM AAN UW ZAAK